tirsdag den 23. oktober 2012

Vinterhi



I fredags var vi i Bøjden for at gøre sommerhuset vinterklart - nu skulle det være. At vejret så viste sig fra den smukkeste side med blå himmel, strålende sol og 20 grader på terassen er en anden sag. Men det føltes da mærkeligt at gå og sætte havemøbler, krukker osv væk, når det samtidig var så varmt. men gøres skulle det jo. Vi har en del roser i haven dernede, og de har virkelig blomstret i år, selvom de ikke er blevet passet så godt, som de plejer. Billedet ovenover  må absolut være en af de roser i år, den stod så flot med store blomster, da vi kørte derfra. Nu er min lille oase pakket ned og lukket af, så nu kan vinteren bare komme an. Hvis du vil læse mere om Bøjden, kan du finde det i blogarkivet i venstre side på bloggen.















3 kommentarer:

  1. Bruger I slet ikke huset om vinteren? Jeg drømmer om jul i et sommerhus med ild i brændeovnen, men mine unger vil ikke med. Det skal være som det plejer. De er vidst ramt af lidt juleautisme.

    SvarSlet
  2. Så lige du har deltaget i min sidste hækleopskrift giveaway. Du er velkommen til at deltage i den nye jeg har kørende, samt min Accessories giveaway

    SvarSlet
  3. Det er et langt vinterhi, du er gået i, håber, alt er ok

    SvarSlet